Умови повернення та обміну товару

   Якщо з якої-небудь причини куплений товар вам не підійшов, то відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту оплати за умови, що:

   • його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
   • він не був використаний і зберігся в тому вигляді, в якому був придбаний;
   • пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
   • у вас є в наявності товарний чек або Ви повідомляєте номер і дату Вашого замовлення в магазині.
Зверніть увагу! У нашому асортименті є товари, які не підлягають поверненню:

-Метражние скатертини відрізані по Вашому розміром з рулону

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, встановлений Кабінетом Міністрів України в Постанові «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів »від 19 березня 1994 № 172. У цей список входять тканини, тюлегардинні і мереживні полотна , метражні килимові вироби та інші відрізні товари.

У разі виявлення заводського браку, товар може бути замінений іншим товаром.

Вимоги до товарів, що підлягають поверненню та обміну

1. Товар повинен бути в тій же упаковці, в якій було отримано. У разі наявності додаткових елементів упаковки: картон, друкований вкладиш, елементи кріплення, вони також повинні бути присутніми в упаковці в первісному вигляді.
2. Товар повинен бути акуратно складний в такому ж вигляді, в якому був отриманий.
3. На товарі не повинно бути слідів використання, прання, неакуратне ставлення до товару.
4. На товарі повинні бути збережені всі фабричні бирки.
Увага! Неакуратно запакований товар в неналежній упаковці, зі слідами використання або без бирок не буде прийнятий до поверненню або обміну!

Процес повернення і обміну товару

1. Якщо ви маєте намір повернути або обміняти товар, напишіть або зателефонуйте менеджеру, назвіть номер замовлення і причину повернення або обміну, в разі необхідності вишліть фото. Відправка товару здійснюється тільки після узгодження всіх деталей з менеджером.

2. Пересилання товару, що повертається здійснюється за рахунок покупця. Повертаються товари, відправлені без оплати за доставку або на інший (ненадання нашими співробітниками адреса) ні забрані.

3. Пересилання помилкових і бракованих товарів (фабричний брак) здійснюється за рахунок магазину.

3. Якщо товар, який ви маєте намір повернути, відсутній в переліку товарів, що не підлягають поверненню, відправлений нам в нашій упаковці, без слідів використання, прання і зі збереженням бирок, він підлягає поверненню і буде прийнятий магазином. Товар на заміну відправляється протягом 5 робочих днів.

4. У разі повернення товару, сплачена за замовлення сума буде повернута покупцю на картку ПриватБанку протягом 1 тижня після отримання товару і проведення експертизи наявності шлюбу або невідповідності замовлення.